loading...
ایران مهتاب
astaj بازدید : 1876 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)
سلام  میخام براتو از تجربه شخصی خودم بگم
همانطور که میدانید خیلی از بازیگران مطرح نمی تونن بینی خودشون رو عمل کنند چون با این کار به عمر هنری خود پایان میدن به این دلیل که کارگردانان با چهره جدیدشان نمی تونن اونارو را جلو دوربین ببرند
پس چگونه بازیگران با بینی بزرگ خود را کوچک می کنن
همانطور که میدانید بینی از یک قسمت استخوانی و از یک قسمت غضروفی تشکیل شده 
همانگونه که در تصویر مشاهده می شه قسمت استخوانی سفت و غیر قابل تغییره و فقط با عمل جراحی قابل تغییره َ
اما قسمت غضروفی و گوشتی به علت قابلیت ارتجاعی قابلیت تغییر شکل به مرور زمان رو داره
تا  حالا به گوش کشتی گیران توجه کردین
گوش انسان مثل پایین بینی از غضروف تشکیل شده و به علت همین قابلیت است که گوش همه کشتی گیران حرفه ای تغییر شکل پیدا میکند اما به مرور زمان
بینی هم قابلیت تغییر شکل و کوچک شدن را داره


خب حال سوال اینجاست که راه حل چیه


م
راحل و ماساژ های زیادی برای کوچک کردن بینی وجود داره

این حرکات باعث میشه بینی شما خوش فرم تر و زیبا تر شود هر چه دفعات این تمرین بیشتر باشد تاثیر ان بیشتر میشود

اما اگر دوس دارید به هنگام کار و فعالیت بینی شما خوش فرم شود من پیشنهاد میکنیم گیره بینی استفاده کنید 

این گیره با گرما و فشار باعث خوش فرم شدن بینی  میشه

من به شخصه خیلی دنبال کوچک شدن دماغم بودم و با همین ماساژ بینی نتیجه گرفتم اما به دلیل کار های خانه نمیتوانستم هر ساعت بنشینم و این ماساژ را انجام دهم به همین دلیل از این دستگاه استفاده کردم و در حین انجام کار های خانه و انجام امور درسی در خانه  با استفاده از این دستگاه میتوانستم بینی خود را کوچک کنمو ساعت ها از اون استفاده کنم

من خودم در ابتدا هیچ راهی رو جز عمل بینی نمیدونستم و قصدشو کردم که برم و عمل کنم دستگاه رو دیدم به خودم گفتم در مقابل هزینه 4 5 ملیونی عمل مبلغ این دستگاه خیلی نا چیزه با این که کاملا نا امید بودم این دستگاه رو گرفتم و الان خدا رو شکر از فرم بینیم راضیم

بهتر از اون اینکه بینی کوچک و طبیعی خودم خیلی بهتر از بینی مصنوعی بود که میخواستم عمل کنمو تازه نمیدونستم که قراره چه شکلی بشه

برا شما لینک محصول رو هم قرار دادم

لینکه محصول کلیک


http://eshopfa.net/cart/62990/sa2597

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 2,067
  • بازدید سال : 14,798
  • بازدید کلی : 461,401
  • کدهای اختصاصی
    بازدید


    پربازدیدترین مطالب

    کد پربازدیدترین